MySecuritas vil sende pushmeldinger når det oppstår uventede situasjoner ved den enkelte lokasjon, og kundene kan i sanntid se hendelser og hvilke tiltak som er satt inn. Dette gir kundene en unik mulighet til å analysere sikkerhetssituasjonen i bedriften på daglig basis. I appen vil den sikkerhetsansvarlige i bedriften få full oversikt over sikkerhetsarbeidet som vektere og øvrig sikkerhetspersonell utfører.
Kundene kan kommunisere med Securitas direkte i app eller nettleser og hente ut vekterrapporter flere måneder tilbake i tid. I fremtidig versjon vil det også være mulig å bestille utvidet vakthold for ønskede perioder og våre kunder innen mobilt vakthold vil få tilgang til tjenester som baserer seg på innhenting og bruk av data for å forutsi sikkerhetssituasjonen på den enkelte lokasjon.
-Denne tjenesten vil lette hverdagen for våre kunder innen mobilt vakthold. Tjenesten bidrar til en forenkling for våre kunder slik at de i større grad kan konsentrere seg om sin kjernevirksomhet. Dette er bare starten på vår digitaliseringsreise som i fremtiden skal basere flere tjenester på innhenting og bruk av data, sier regiondirektør i Securitas John Erik Strømstad.
Se vår demovideo for MySecuritas her